HAHAHAH blonda hora e det de bästa du kan komma med??

HAHAHA så fula människor kan vara alltså!
Ringer Elisabeth å säger så. hahaha
Patetiska. orkar nt med dom längre asså!
haha
ja e sur men ändå skrattar jag som fan.. Hon som sa det till Elisabeth e ju en idiot. hahahahaha
o hennes kille e toffel......
dom två kan ju dra någonstans tillsammans o aldrig komma tillbaka. stör mig som fan på dom tvåå.
o Karl, Du var hur bra som helst, snäll o trevlig tills du blev tillsammans med denna sak igen... Hon förstör dig. om du nt kan fatta det. Hon älskar inte dig på riktigt hon förstör bara för dig. asså kolla på dig. Du har inga kompisar kvar. du e dålig. Aaahhhh
om ja hade varit dig hade jag gjort slut direkt för jag skulle iaf inte valt ett ragg framför mina polare. synd du gjorde den tabben.. inga kompisar kvar... Hur känns det?
känns det bra? eller dåligt? Eller känner du dig kompisfri?
något konstigt e det ju med dig, du saknar Elisabeth och Bengt ?
du ringer ju dom hela tiden. Saknar du att höra deras röster ?
vad är problemet,Karl? det kan jag inte förstå......
bara stick, bara lämna deras liv. Sluta ring, och sluta snea när du får förbi dom. Sluta kolla på dom i skolan.....
SLUTA MED ALLT!!!! aaaahhhhhh orkar nt med er....
tror alla som du sårat håller med i denna text!

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0