Estelle sen New moon. Ni som inte vill veta New moon läs inte denna. ente mkt men ändå haha

Idg vid halv tre tiden åkte man hem till Estelle. Tiden det vet jag inte för de kollade inte jag. haha
Var hemma hos henne ett tag och hade skoj med Christoffer. han e så rolig:D
bajs kanske. Men ja...
Typ halv 6 tog man bussen till ga för att gå på bio då:) möter man upp elli, och sen kom Berlina and the gangsta. Nej men typ..
Vi gick in i salongen och satte hos ner, så började jag äta nudlar från en thai box. Som Berlina inte orkade äta upp. Jag e typ papperskorgen.  Fick också en läsk och popcorn, av Ester. Fast begangnat. HAHA
Men när filmen började, den e skit bra:D enligt mig. JAG GRÄT. bajs också :( Men den var bra, men allt som stod i boken fanns inte med i filmen:/ lite trist..
men iaf:D fjortisarna skrattade åt fel saker och klappade:o omg. Men dom e ju som dom är:P

När filmen var slut sprang , jag, elli,Berlina och Estelle till toaletten MEN VADDÅ lång kö???
så vi sprang in till max istället och kissade där:P Estelle va så rolig. Skrattade igenom filmen, tur jag ente satt brevid henne. för då hade hon fått en smäll. hahahaha:D Men de e bra:D
älskar den:D aahh vill se den igen. ledt ledt ledt:)

Kommentarer
Postat av: Estexx^

jag är rolig jag ;)

2009-11-23 @ 22:24:46
URL: http://estexx.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0