Eragon!

Yo!
Nu kollar jag på eragon:) den värkar vara bra, än sålänge iaf :) det har gått ungefär 20 minuter, men nu e de typ reklam med sån nyhets skit mitt i allt, så det kommer ju ta en stund innan den börjar igen!
och jag har märkt att det blir rätt jobbigt att skriva pga att jag har ett plåster på fingret!
typ igår när jag skulle skära skinka i skärmaskinen så kom mitt finger i vägen, det gjorde inte ont atm men sen börja det svida som fan och blöda som jag vet inte vad. Det gör inte ont nu heller bara svider när det kommer vatten på. Så jag underviker att tvätta det fingret när jag tvättar händerna hahaha.
Heter man Jennie så e man klantig, men de e så livet är! :D
Det går över snart, i hope.
Men nu ska jag gå till köket i think, men vi hörs. kysshejs<3

Kommentarer
Postat av: malin

hejsan :-)

allt bra?

2009-11-28 @ 23:17:59
URL: http://ausen.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0