Dålig uppdatering i know!

Hej, jag vet jag har inte skrivit denna helg pga av att jag har inte haft tillgång till internet för det har strulat hela helgen.. Kortfattat om helgen!

Fredag - hade prov, i både varm och kallkök. gick väl hyffsat i thinkt! hoppas nu jag bara fick över 60% rätt.
Senare på kvällen kollade Jag, Berlina, Johanna, Felicia och Jim på bio, det blev "2012" Den var faktist väldigt bra, men lite överdrivet. Det sägs ju att det kommer hända en naturkatastrof 2012 men det tror jag inte jag på..  Men ja folk får ju tro på vad det vill..
Men ja, efter filmen blev det hemmåt. till Charlotte då:D vi träffades ett tag och kollade på film och så=) trevlet trevlet:D

Lördag - vaknade upp rätt sent, typ halv två.. gjode inte så mycket, eller jooo spelade Gitarr hero:D Det va kul:D senare typ 6 träffade jag Charlotte och vi spelade och hade det kuligt:D Hon sov nämligen också hos mig:D

Söndag - vaknade typ lite innan 12 Charlotte skulle hem för att hon skulle hjälpa till med köket där hemma och jag följde med min mamma och handla... Sen på kvällen vid sex gick jag, Felicia och Jim ut o sprang. eller ja jag o jim gjorde det och Felicia cyklade.
Sen när jag var på min parkering ringde charlotte, och jag kom dit:D Så jag va där till ca halv nio sen cyklade jag hem igen och duschade sen spela jag gh :DD helt berooooende i gh fan! sjukt hahah

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0