booka tid typ.... eller nått?

Snart är klockan halv sex och då ska jag, mamma och Felicia till han gubben som ska tatuera oss:D
Mamma ska se om den hon vill ha e snygg, sen kanske hon ska bli tatuerad idag jag vet inte om hon ska det
och jag ska ge min tatuering så han kan rita upp den jag ska iaf göra den i januari då. För det är då jag har pengar till den :)
Jag älskar tatueringar asså, heeeta e dom:D fyfan:D
speciellt MÅÅNGA på en kille ;) oohh yeees i´m on fire! hahaha


hahah den e så jävla fet, super mario, zeeeeldaa:D hhaha yääää


Travis Baker har snygg kropp :) heeee´s ttaaattoooooss:D

david becham (stavning) och angelina jolie:D

HAHAHAH lite överdrivet men ja, de e han som gillart inte jag:P :D

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0