Apu i morgon, i dont want to

i morgon blir det apu (praktik då)
Andreas en kille i klassen, vi e två klasser i en. haha
Men han har varit där, och han säger de e helt okej. Dom e snälla och de e kul å sådär!
Men ändå vill jag inte praktisera, lixom ja hatar att träffa nya människor, asså inte så.. Men när de handlar om jobb och sånt. Jag blir så nervös och aah jag kan knappt få ut ett ord ur min mun. Det e sjukt, ja är rädd att de inte ska gilla mig och en massa. men ja.. Vi får se hur det blir i morgon, Jag kommer skriva i morgon hur det gick den dagen..
Börjar iaf kl 9 och slutar det vet jag inte, men enligt typ schemat ska man arbeta i 8 timmar. Men ja, vi får se hur det blir. men kommer man verkligen klara 10 veckor?

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0