Väla! o massa

Hade engelska nationella idag, gick hyffsat!!
var några roliga killar haha. ja o johanna o ronak garvade ihjäl oss. så en tjej bara - Håll käften. Monica läraren bara- ja håååll keften!
hon snackar sepe hahaha hon e sepe:D yäy:D
eeheee
typ sen efter träffa man Anki i skolan =) så en kompis till han bara - är ni syskon?
e han knas i hela huvudet! hahahahahahah vi två lika, knas människa:D
Sen typ slutade vi! så gick ja,Berlina,Estelle,Johanna,Caroline och Ellinor till väla =) skit kul tjajor!
Typ jag, Berlina, Johanna och Elli spelade gitarr hero band skitet:P så Gick Carro och Ester o handlade:p hahaha
vi stod där sepe länge men de va kul =) jag vill ha de nu bara för det!! ge mig gh 4?
Sen typ gick vi runt, o sånt hade smått skoj:D träffa Ankan på väla :D  sköj =) snygge:D haha
Sen åkte ja o Estelle hem till mig för ja skulle få pengar av mamma:D o ja fick 50 till en piercing fat den gav ja till Ester för att hon köpte min piercing när vi var på väla:D så ja:D så stack vi till ester, så gjorde vi lite där
sen gick vi o handlade OKEJ! tidningen till mig o typ mentos HAHA
fula
så var vi hos Ester lite sen 8 åkte ja hem, så har ja ente gjort ett skit sedan dess.
Men ja har mått skit hela dagen och igår också. ska stanna hemma från apu i morgon.
fyfan asså ja e helt yr! mår illa på samma gång, o min mage gör ont. Hjälper ente att skita, trust me! hahahahah
men ja, ja mår helt läskigt. de känns jätte läskigt att vara typ svag i kroppen men end¨å ente på samma gång. helt sepe palla förklara. tror ente de går:O omg
men jaa.
men nu ska ja inte sitta här mer. ska läsa när vi båda andas. Den fjärde boken av twilight =)
kyss på dig<3

Kommentarer
Postat av: Estexx^

Om vi gick till Väla heter jag Kalle.

FJORTIS VRNING!

2009-05-08 @ 12:34:11
URL: http://estexx.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0