Städning?

Idag när jag slutade på Apu, så kom jag in på mitt rum och bara tänkte - KATASTROF! fyfan
Det e första gången brukar alltid älska att ha mina kläder på sängen och golvet! men nu blev det bara för mkt!
Asså de var ju som de brukade, men ja ville bara städa. Städa bort allt!
Damma, damsuga, torka golvet! Fyfan vad mitt rum känns fräscht just nu! Vill alltid ha det så!
Jag är den typen som låter mamma städa rummet! Men de känns skönt att städa själv. Lite motion får man HAHAHAHAHA palla =)
Men de känns skönt nu när de är fint!
Jag har bestämt mig att ja ska börja städa mitt rum varje vecka en gång, sen efter några veckor ska jag städa två gånger sen tre!
För lixom sen när ja flyttar hemifrån vill ja ju ha de fint och inte behöva skämmas för att ta hem folk, måste lära mig att städa ! innan de e försent hahah.
Men MITT RUM E FINT:DD eeehheee,
Fattas nu bara - två svarta väggar, en vit och en KNALL rosa:D e fedt sugen på det!
men kommer nog bli två svarta o två vita!

Nu sitter man här, vill upp till kometen och köpa burn! blivit beroende det e sjukt:O omg
men ja, hahaha. Ska snart duscha, Sen efter de ska man till kometen. sen till Knutan och ta ut en biljett till Ester :D sen ska man åka med tvåan till ramlösa station så träffar man Ester och Becca =) NAAJSE:D eehhhe
sen ska man nog willys i´ve got money:D Ehee:D haha
men ja, nu ska jag inte störa er mer:d men hadet najs så får du komma in på min blogg igen. KYSSSS<33333

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0