Praktik:D

Tja!
Idag gick man upp kvart i sju, palla det. i morgon också!
Men man gick dit, och började typ skära upp bullar, haha sen gjorde jag salladsbordet.
och ja har portinerat upp maten till gästerna. fyfan! ALLA JÄVLA MÄNNISKOR! va de tvunget att komma så många människor när de bara var jag o Lotta i kassan:o omg
haha
Hela min arm:O ja har sepe ont.! omg.....
Det gör fan ont nu med:O äeeh ja orkar ente! Det går väl över? hoppas jag!
SLutade typ 15:15 idag.  Synd om Andreas han fick vänta i bilen på Dalhem tills jag kom hem. hahah.
Han slutade tidigare än mig idag! så ja, vill han leka får han vänta:D hahaha
Typ vi kom hem o typ gjorde inget, haha. Sen gick vi till kometen och köpte läsk, chips och fillidutter:D sen kollade vi på skrubs haha. Efter Spiderwick
hahaha den e så ful den filmen, kan ja lova! sen typ kollade vi på Greys Anatomi! asså ett måååste för mig =) älskar
FYFAAN VA HEMSKT!! ISSIIEE DÖ INTE!!!
sen blev de FRÅGA OLLE! hahahah fult,
aajjaa kyss på dig. hejdå<3 pallar ente skriva mer. MIN HANDLED

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0