9onde Maj

Kl är 00:45 så då är de den 9onde Maj =)
Lördag!


Idag ska man till bror och ja vet ente när!
Typ ska tigga en tjocketröja! det gör jag alltid när jag är hos honom:D och får typ alltid en också!
haha
men ja:D typ mår fortfarande skit, min farmor o mamma tror de e maginfluensa ja håller på att få? orka:O hatar att spy över allt annat!  äcklig. blup
Hoppas att de ente är det och att de snart går över! ja orkar ente vara sjuk just nu! ente när allt är så bra <3
Vill till skolan på måndag! :D ja e tidig som skriver de nu på en lördag men ändå. ja älskar skolan! vill inte vara sjuk när de e skola. När ja e sjuk går jag endå:P ahaha ja e rolig:P
alla bara - gå hem? ja bara - noooppeee dude! hahaha
nej men typ, går alltid till skolan :D sepe sepe kuligt =) eehee
men ja:D ja har sepe tråkigt just nu! tror jag kommer läsa fjärde boken av twilight innan jag somnar! men nej nu ska jag inte sitta här mer:P för nu ska jag kolla på twilight. eller ja så länge ja orkar de!
men hejdå =) ha en najs dag så får vi se om du läser igen =) KYSS<3

Kommentarer
Postat av: jaqueline

hahaha du e rolig<3

2009-05-09 @ 17:08:24
URL: http://jaqlins.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0