stan idag igen!

Idag var det köket som gällde i skolan. Estelle och jag var i grupp. vi skulle göra nått baugette skit.:P haha
trevlet trevlet!
Dom blev goda men för mkt olja blev de fan! haha, Annars var maten god och hela kittet! =)

Vi fick reda på mer om APU! ja vill ente, asså ja e skit rädd för att träffa nya människor inom jobb och sånt skit. skit blyg är ja då. de e fan hemskt!
Ajja efter det gick alla o bytade om till normala kläder. som ni som ente vet så måste man ha kock kläder i ett kök:P haha.
SÅ gick vi där ifrån som helt normalt typ. Jag johanna o Ronak väntade på bussen, så kom Filip o Basse så vi ¨åkte tsm in till stan. SÅ kände jag att ja hade glömt att sätta i min piercing till läppen:O fyfan, så jag o Johanna fick åka tillbaka till skolan och hämta den, RIKTIGT DRYGT! väl framma på skolan så gick vi till skåpet för att hämta min stav.
Åkte ner till stan igen och mötte Berlina. Så träffa man Andreas också. Typ innan vi mötter Berlina så e de en sån hip hopare han heter Rikard så ful han e. han ska alltid GLO!!! skaffa dig ett liv kompis. men han och Andreas gick i samma klass. så typ Andreas gillar honom inte. han bara - ååh nej där e tupac:P
hahaha såå ful.!
sen Stack Andreas till sitt tåg. Sen efter nån min så följde jag och Johanna, berlina ner till sitt tåg.
Vi dampade utanför tåget när Berlina satt där inne HAH. de va sköj fan!

Bussen hem träffade vi Joakim i servering:D fatta så kul den grabben e fan! DUDE WHERE IS MY CAR! nej men nästan.
Garvade hela tiden tills han hoppade av fan,
träffa också Sandy, madde och Sara på bussen:p längesen fan nu! men de va också trevlet:P vi hade sköj dom garva också åt jocke. FAN VA JA ÄLSKAR DITT SKRATT!! så jävla rolig jag svär på allt. mannet damn:D
men nu pallar ja ente skriva mer, för nu ska ja till affären och köpa tamponger =) HAHAHAH

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0