Längtar till Lovet =) fyfan

Tja! =)

Jag längtar till lovet som fan, fyfan!
dåå du Felicia då du dåå kommer jag:D passa dig =)
och Fredda LILLA du, duuu dig kommer ja också till =)
en dag men ändå:P haha. Ska till Fattiga Sjöbo:P fyfan va de e tradigt där:P fyfan
Och Felicia ska ja vara från måndagen till onsdagen eller torsdagen =) fyfan va vi kommer ha kul =) de du, deee duu det
kan jag lova dig min kära flicka:D
fyfan:P Patte vill träffa mig:D så de får man nog också göra när man väl är där nere:P
haha.:D han e så rolig:P kör en säkerhetsnål rak igenom ögonbrynet. fyfan va on säger jag bara. aaj.
Men han är som han är=) haha

Felicia :D
Jag vet ente när jag kommer:( Fredda jävel tar ente reda på vilken dag han kan:P
han e geten:D men ändå så najse =)
haha
ja har så jävla tradigt:O fyfan
hehe,
ajja. nu ska jag inte tråka ut dig längre men de e lugnt:P
Kyss o smek o hela alltet<33


DEN 17 FYFAN!!!!! ESTELLE,SARA JAG OCH JAQQQLIIIINN =)
FEST PÅÅ STRANDEN MANNET!!! FYFAN=) ÄGIGT

Kommentarer
Postat av: Estexx^

STRANDEN var det :D



Jo jag saknar farfar, men inte han jag menar. :/

2009-03-31 @ 23:17:23
URL: http://estexx.blogg.se/
Postat av: Sara

JAAAAAAA FYFAN VA KULLIIIGT VI KOMMER HA DET :D <3

2009-04-01 @ 00:08:27
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0