ett ord innan jag somnar!

Fyfan vad jag e trött:P och fyfan vad jag stör mig på att ja har börjat säga ordet fyfan
och jag tkr det är fint att skriva här i mitten=) kanske ente du gör
men de gör fan och mej jag:D
haha
det e för jag är som jag är =)
och på msn snackar med min Jimmie min broder, Philip och Ester:D fyfan:d
JImmie skickade en najs låt Jacco - vår betong
den e najse den:D och jag flummar med philip och skriver maju och mama och sånt med
estelle:D men de  e najs det :D hahahaha
det hände Estelle ett mirakel, och jag vill veta vad det är:D
men hon e seg op att skriva:P men är de hemligt får du inte veta vavaa va:D mannet
haha
jag e sepe:D och ja stör mig på fyfan, men ändå kan jag inte sluta skriva det.
asså de märks att jag är övertrött fyfan. meeen nu måst jag sluta skriva det jävla ordet.
men jag vet själv att det aldrig kommer att gå. Fyfan och Tja=) kommer jag köra
med länge, so long and good luck, så försök inte ändra på det kära lilla du:D
fyfan:D Nu vill jag att Ester ska säga vad de e för mirakel så att jag vet de:P
men ååh hon e den segaste som finns. hon skriver och skriver. NU FICK JAG DET
MUUU!
men de lite privat=) så ni får ente veta:D bad ass!
Nu skrev jag våttservett till Philip, äsh vafan kommer de iffrån .ä
JAG PALLAR INTE TRYCKET MER!

Estexx ~ !  .         Hos systeryster Biina <3 säger:
 vad dtör du dig på `?
J-N-I =]                               Venusdoom.blogg.se säger:
 dtör? e det ett ord?
Estexx ~ ! .  Hos systeryster Biina <3 säger: nej det är det inte
 J-N-I =] Venusdoom.blogg.se säger: nehe vf skrev du det då?

äeeh ja pallar inte trycket '
asså jag tkr detta e sepe kul, men jag tror att du tycker jag e helt jävla dum i huvudet!
fyfan:D
ååååh stör mmig på det ordet:O
ajja nu ska jag nt skriva mer:O men de e synd, för jag vill
men du kommer ente orka mer hahaha
HEEEJDÅ =) SNYGGVE BARN



men det e ju snyggt! ååh pallar ente mer!

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0