Estelle & Johanna!

Just nu sitter man i Estelles säng med hennes data i knäet:D
och hon och Johanna ligger och sover. sicka loffebarn!
hahah
skadade som ligger och sover. Jag är trött en ente å trött att jag vill sova fan!
sover jag nu så e det omöjligt att somna i natt kan jag ju säga på rak arm! hhaha
roligt uttryck, me ja e lite sepe. Typ var precs pissi nödig. så jag tog med mig datorn in på toaletten:D Tur att det inte kom något kiss på den:P skullle nog blivit slaktad då hahaha


Någon av Johanna o Estelle började snarka och ja vet ente vem av dom, så ja bara - vem snarkar?
så slutade det;P hahahah
roliga barn de kan ja svära på:D hahahah. Dom bara ligger där, hha. skadade:D
ni ska se Johannas huvudust nu: HAhahahahahaah så rolig:D
Fatta så fede tradigt jag har:O omg palla.
nu började nån snarka igen:O hahah tror att  det är Johanna för hon brukar snacka i sömnen också, hon e så rolig.
Jag ska nog ta och spela bubble nu:P hahah,
Pusshejs<333


Kommentarer
Postat av: Sosso

Haha påminner mig om på ett ridläger jag va på xD Bea, en kompis där, bruka snarka, så sa hon "Säg till när ni har somnat så jag också kan sova" XDDDD

2009-03-13 @ 17:38:51
URL: http://sosselito.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0