En dag på stan!

Förlåt för dålig uppdatering har helt enkelt inte orkat att skriva något.


Jag, Johanna och Ronak satt på bussen från skolan idag.
Jag och Johanna fortsatte hem till mig, jag skulle byta jacka till min skin jacka de e najs:D så typ när vi var vid parkerigen vid busshållsplatsen kom jag på att ja glömt mitt busskort, så fick gå tillbaka hem och hämta de, så pallit!
Så gick vi tillbaka tills bussen, så ja. Vi kom ner till stan de e ju huvudsaken =)
Mötte Berlina som strax sedan tog tåget hem och jag och Johanna gick till skejtrampen för att träffa Patte där, så jag och JOhanna satt oss på en sån sak, staty skit och väntade på Patte, han kom vi snackade lite. Sen kom det en kvinna och satte sig vid oss och började snacka. Typ hög kanske ente vet jag, men ente frisk iallafall:P hah
men hon va jätte trevlig och sådant,
haha.
hon snackade på å på å på! shit, dog fan nästan.
Snackade om allt, typ att hon vatt  på typ 3 fängelser och sånt.:P tyyp hon ville att Patte skulle skänka henne 100 kr, men han sa nej HAHA
så synd. men endå ja skulle ente de heller fan! de e mkt pengar man kan köpa saker för den 100 lappen, och saker som e bra att ha fan:D
haha

Vi stack från den tjejen typ efter 30 - 40 min:P ghaha
så synd,
åkte bussen hem och Johanna hoppa av före mig så ja fick åka vidare själv men de va ju härlet!
så kom jag och o nu sitter ja här som vanligt:P men du får ha de najs. för nu orkar jag inte skriva mer Heheh:P kyss

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0