Hela kittet:D

Ni e dåliga på att komentera:O ajde


aajjaa:D
sista dagen
ingen praktik längre!! skööönt
men kommer ändå sakna! på nått sätt =/
dom va så roliga där!!
ska dit o äta nån gång:D hahahah

men ja:D då får de va good mat:D hahahaha maten e rolig:P ajde

snart är skolan slut! skönt:D
i morgon ska jag ringa busfabriken, och hoppas nu att han Fredrik är där så man
kan snacka med honom!
för vill ha jobbet!
måste ha pengar you know!
men ja
haha :D
Lotta bara - nu ringer du i morgon, annars får du med mig och göra!!
haha ja bara - haha ja ska ringa!!


Jag har tråkigt just nu! väntan på Esterpester! haha
sen vid 4 ska jag, Estelle och min mamma gå och handla maaat:D o annat kanske! hahaha GODIS:DD me want!
men ja:DDD
i morgon får man träffa bby!!
älskar dig, o alla <3 eehe<33



2 ego pics:D älskar mina glasögon:D








Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0