Två datorer:D

Tja:D

Ester åkte 13:50 så gick hennes buss till stan!
sen typ när jag kom hem så efter typ tio minuter åkte mamma o pappa till damnark som dom ska vara i helgen!
så skönt:D lägenheten helt själv,, Fast ska nog bara sova här idag:D och i morgon hos Andreas!
Han ska snart komma, eller ja snart och snart. han är väldigt seg:O fyfan!! hahha
ajja:D men ja han kommer när han kommer:D

Typ har sepe hög musik på:D fyfan va de  e härlet:D inga föräldrar som klagar på musiken. alltid min mamma - asså detta är ingen musik:O
ska vi banka henne:D ? hahah
ajja:D hahaha mkt ajja:D men ajja:DP hahahah

Typ musiken är på min data så sitter jag i sängen med Estelles data:D haha mkt skönare. för här får man inte ont i ryggen eller röven somnar inte haaha.
snyggt:D
men deetta e najs:D två datorer i mitt rum och ¨får sitta vid båda:D hahahaha
detta inlägg kommer ester gilla:D ily<33
men nu ska jag typ ente skriva mer, eller ska jag ?
isf om? eehee
godis?
jaa godis det e mkt gott och jag vill ha som fan nuuu! ge mig mannet
men ja nu kan man inte skriva om det mer för nu vet jag inte vad jag ska skriva om det hahha
men i morgon -  lördag
ska jag, Danny och Andreas till Danmark och ja hoppas att Emma också ska med:D det vore fedt näääjz =) eehe
men jaa nu pallar jag inte mer tror ente du orkar läsa mer heller hahha
Hejdå! hare nääääjz     <3<3<3< kyssar

Kommentarer
Postat av: Jennie juhlin

Jennie du är då inte normal XD //Ester

2009-06-09 @ 21:48:05
URL: http://venusdoom.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0