Torsdag =)

Nu har man precis tömt diskmaskingen och diskat upp en kastrull och stekjärn =) sen gjorde man köket lite fint =) nu kommer mamma bli glad:D det lovar jag =) haha

Nu väntar man tills hon kommer hem för att jag ska följa med henne till affären, ska tigga till mig en hårfärg =) måste färga om håret!!!! vilken utväxt säger jag bara:O omg hahahahah
sen typ ska hon köra mig hem till Jimmie och Karin (bror o hans fästmö)
länge sen ja träffade Karin och Emanuel nu! Längesen ja va på ättekulla överhuvudtaget! haha typ tror jag haha
men ja:P
ja har snart läst ut  " den långa vägen ut ur helvetet" med marilyn manson!
läs den. den e rå! men den e bra:D typ massa sex o typ blod o typ massa! hahaha
typ man förstår hans liv, han ungdom o allt!
hans kärriär, allt! :DD read it! om man nu e ett marilyn manson fan! typ ja e ente så mkt.
Det man läst som han gör på konserter hoppas att han inte gör det på metal town!! fyfan
hahah

de har ju gått ett rykte att han har opererat bord revben för att kunna suga av sig själv, det är en myt!!! hahahah
så fula människor är. =) ja kan ju säga de här för er som inte vill/pallar läsa boken! men ändå är nyfikna varför de inte är sant!

På en konsert klädde han ut sig, typ lång hatt och lång jacka. såå han kompis har för mig de var nancy hon klädde sig lika dant.
Så gick hon ut på scen först, och hon hade på sig en strap on dildo. som hängde utanför byxorna. alla trodde de va Manson som gick ut. men efter henne kom manson och började suga av denna dildo. så har de kommit upp en myt att han har operarat bort sina revben och kan suga av sig själv!! själv har jag aldrig trott på de ryktet. men ja! nu ser ni folk som trodde på de ryktet,. Det är inte sant! :D hahaha

ajja:P men nu ska jag inte skriva här mer! men ja vill:D men kommer ändå nte säga något intressant! men en bild på Manson kan ni få =) kyssar<3333


 


omslaget på boken,den där nere:D



Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0