Dagen efter den 2a juni =)

Hei =D

Idag var det praktik. Sista dagen i morgon! SKÖÖÖNT!
snart sommarlov! behöver det =)
Hoppas ja får sommarjobb, har ring den där saken Fredrik hur jävla länge som
helst nu, men är den där??? NEEEEJ
och saken har slarvat bort mitt cv  också!!!11!!11 nog bra chef:O
orka!!!
men jaaa, ja jag kommer väl antagligen inte få nått sommarjobb!
en sommar utan pengar. WOW
Får man studiebidraget denna månaden??
Det vet jag icket om! isf ska jag spaaara dom 1050 kr heeela sommaren!
hHAHAA kollade nyss upp =) man får dom 1050 kr:D mother fucker!
haha hemskt! ska ringa busfabriken igen på fredag. hoppas att nu han är där!
Hoppas jag får det! Skiter i om de e på busfabriken, ja behöver pengar!! fyfan
hahaha

men aaaajjjjaaa:d vill ha pengar nu också! snyggt mitt studie bidrag e slut! OMG hemskt. måååste kunna
kontrollera mina pengar behov fan!
har pantat för att få pengar hahahahah. typ 100 kr:O

Fattiglapp =)
men vi hörs . kyssar<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0