16 juni några dagar in på lovet!

16 juni! jag har redan tråkigt. varit vaken en timme! ingenting att göra
ska kanske till Jimmie och Karin sen, men de e ju vid 5 :O tråkigt att vänta. Vafan ska man göra tills dess?
Jag vet ente vad man ska skriva typ:P haha
men jag fryser eller nej skoja de gör jag inte alls, typ bara mina händer e svinkalla:O omg palla
vill bli varm:P mina fötter e också kalla tror jag! ska känna efter:P
jo de va dom! hahahahah sepe:D
ajja

Jag funderar på att träna nu! men ja vet ente om ja orkar än, men idag ska jag göra det! 5 dagar i veckan.
icket helger!
ja:P
MIN VAD GÖR ONT??!?!?!!? den e typ stenhård! men ja hahaha sepe:P
men nu ska jag inte skriva mer, för mina fingar håller på att trilla av känns de som!! is du vet de bryts rätt lätt! hahaha
RÄTTT LÄTT äeeeeh ja orkar inte!!
ajja
hejdå KYSS<33



Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0