Metaltown!

Ehe jag vet att de e litta sent att skriva. men ja har inte haft tid bara att skriva.
Felicia e här så måste ju umgås med henne:D


på torsdagen vaknade man upp hos baby, typ nio stack vi till stan för att hämta upp Tube och orre:D
vi hade kul på vägen upp
typ i Falkenberg stannade vi upp och väntade in några  av tubens kompisar, sen åkte vi tillsammans upp till Göteborg! På torsdagen var de "West cost riot" så där hade man ju ingen biljett, så jag och Andreas stod på bron och kollade på banden som var där:D bra band. gillade mest raised fist och gogol bordello!  haha FETA:D haha Sen sov vi i bilen, fyfan aldrig mer igen, räcker med två dagar! aldrig igen säger jag bara, inte i den lilla bilen och utan täcke och kudde! hahah
det var hemskt.
På fredagen vaknade man tidigt:O  hemskt. åkte till Shock och det tog år att hitta en parkeringsruta! Den staden e kompliserad det kan jag lova! fyfan! hahaha typ såg alla feta band:P typ finnns bilder på min bdb
J-N-I fast måste bli vän hahaha:P pallla att ja har ett sånt lösenord:O hahahaha

lördagen va feeeett den med:D alla band va så najs:D
ajjja hejdå<3


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0