Wild Childs

Den e sjukt bra den filmen ja svär:D se den, typ dom som gillar tonårsfilmer=) me love it =)
Hon som har huvudrollen heter Emma Roberts och hon e brorsdotter till Julia Roberts:D Ballt
haha. Håller på att ladda ner "Nancy Drew" En annan film av Emma. Det ska typ komma ut en två av den också.
Så bättre om man ser ettan först:)

hon är en bra skådis ska jag ju säga:D
skit söt också:D me loooove her hair ;DDDDD GEE MIG! HAHAHAHA jag vill ha allt som e snyggt. men och?
jag kanske också vill vara snygg som många andra.

Men ja typ nu ska jag kanske läsa klart min bok om jag orkar de det e  167 sidor kvar. Fast ja tror ja bara läser 67 så läser ja resten typ i morgon:D
haha

Här har vi en bild på Emma:D Se filmen Wild Childs<3

 


Men hejdå!  Seeya aligtah!


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0