Tack för det vi hade<3 ångrar inget

Det är så svårt utan dig! Det är slut, jag vill verkligen inte det, men sånt är livet!
Du kom vidare. Jag älskar dig Philip Gapinski. Fortfarande. Vi ska förbli vänner. Kan inte bara stänga dig utanför mitt liv, det kommer bara inte gå. jag vill inte lämna dig. jag älskaar dig<3 Tack för dessa minnen vi har . Tack för allt. Tack för du började älska mig som du gjorde, Tack.

Jag villl bara ha dig igentligen, det kommer aldrig finnas någon som dig.
Det faller tårar för min kind hela tiden, jag kan inte sluta gråta. Kommer sakna våra mysiga, underbara och alla minnen.
Våra konserter, bio, mystimmar, festtimmar. ALLT. kommer ALDRIG kunna glömma det! Aldrig. Du kommer finnas i mitt hjärta nu och för alltid. Jag lovar dig.


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0