sjuk!

Jag  pallar nt, typ hostar som en get och i morgon så börjar man skolan. TREVLIGT!
onödigt en torsdag. men okej.

Philip åkte ifrån mig 11 :/ ååh. Ville ju ha honom kvar hos mig.
Jag lämnade av honom på busshållsplatsen sen gtick ja hem och smsa lite med honom är han kom hem så somnade jag typ till två och han va väl hemma i bjuv typ 12 typ. Så vaknade ja av att min mamma väckte mig. hahah. Ville Ville sova mer:D haha
ja e sov barn:D ja svär:D
men nu orkar ja nt skriva mer för det ja skriver är endå inget intressant haha.
Hejdå:D<3 seeyaa

Kommentarer
Postat av: R

Svar: HAHA!

Jag vet ! Estelle och jag ÄR sjuka xD HAH

2009-01-07 @ 16:08:16
URL: http://lodge.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0