så tråkigt jag har de!

ÅÅH Jag har de tråkigt:/ vill göra något men vad, kl e fan 1 och ja e nt trött överhuvud taget.
jag ska skriva ett långt lite skadad inlägg nu. du berhöver nt läsa om du nt pallar
bara kolla på så långt det är
Jag kommer bara tjata om en massa skit. hahaha säkert tråkigt. Men de e kul att skriva är på bloggen
men ja skriver aldrig något vettigt heller det är det som är problemet med mig. Aldrig något vettigt. Jag är inget
speiellt. Jag har absolut ingenting att göra. Har as ont i ryggen. vill knäcka ryggraden de e så skönt. Fast vill hellre bli masserad. Estelle du e bäst på det, inget snack om saken:D


Typ nu lyssnar jag på Lukas Rossi, jag kommer ihåg när han var med på Rockstar supernova. shit ja var kåt i han SÅ SEXY HAN ÄR här e en bild bara för det:D <3 Fast de funkar nt . Fucking skit :( åååh JAa de blir ingen bild men sök på google han e snygg:D bara För det ska ja ladda ner lite musik med honom:D tkr han e skir braa:D
innan ja o Cissi:D vi bara - vi ska döööda hans fru! hahahah'
vi ville ju ha honom för oss han ska nt ha en fru. äeh så rolig man var:D
men jag tkr också Ville Valo e sjukt vacker! fyfan:D HIM. Älskar det bandet maaan:D

Asså de e skit många som e skit snygga. Typ ja:D många. Skådespelare e också snygga:D som JOHNNY DEPP, LEONARDO DI CAPRIO han e snygg i titanic som helvete:D dude:D
Asså ja de finns ju andra människor som e skit snygga också, som man träffar typ mkt:D och ja :D Fast de behöver vi inte nämna här dom kanske blir röda i hela ansiktet då! hahaha
JAG SKA SKRIVA MER:DDDD du behöver nt läsa mitt onödiga inlägg.

nu ska jag skriva om något annat:D
Typ LÄÄÄNGTAR till den 13 feb:D Feeest mannen:D
Estelle ja har bestämt vi ska till dk innan o köpa lite saker:D men ja e skit rädd att tullen tar mig:O ja e rädd:o fast så kommer ja sätta typ de e i inner fickan:P  använder ju inte ryggsäck hahahah.
men ja e endå rädd! äsh de gör nt så mkt. Jackan går bra:D hahaha

jag skriver bara ooonöödiga grejer kan typ nt leva mig in i det jag skriver ja bara skriver lite. skolan e tråkig. hahah
Nu har ja skrivit rätt mkt men bara en jävla onödiga grejer.
Typ ja tkr om att skriva lite. Känns skönt att bara få ut saker men nu får ja inte ut något vettigt.

Vill bara ut, ta frisk luft. Fast vågar jag? kl e 01:20. Jag skulle ALDRIG fått. det ska jag lova.
Men de e rätt skönt att vara ute på kvällarna, så lungt och fridfullt lixom. Inga störriga ungar som e ute som de brukar vara på dagen som säger - HEEEEEJ JENNIE!
ååh palla det!
men kvällen e underbar. det finaste är stjärn klar himmel. ingenting som blåser allt är helt stilla.
Ja vill ha sommaren här. Älskar att vara ute på sommaren!
Bällinge i sommar då tältar man. ja kommer typ ta ut min madrass på stranden och bara ligga där hela natten, jag skiter i om jag ligger där själv. det e också skönt! Himlen e så vacker på sommarkvällarna!
Jag vill ha sommar, sol, varmt och kunna bada hela tiden. Älskar att hopppa från bryggan i Bällinge. de e Feeeedt najs:D älskar det! Typ var där förra sommaren en dag med Charlotte :D vi hade fedt kul:D och en gång med Philip vi hade det fedt najs och mysigt hade vi också! Sakar den sommaren. Saknar att vara med Philip på Stranden och bara titta på honom när han ler i sommar solen.
Men ja de va tider det. Kommer aldrig glömma de tiderna med honom. Ångrar inte en enda minut att det var han och ja så länge. det bäääästa jag varit med om.

detta va ett långt inlägg nu orkar ja inte skriva mer, ONT I HALSEN:o hejdå!
'
NU FUNKADE DET ATT LADDA UPP EN BILD PÅ DEN SNYGGA.
LUKAS FUCKING ROSSI



Kommentarer
Postat av: Estexx^

Hahaha xD Ja läste allt och jag fick mig allt ett skratt XD

2009-01-17 @ 13:25:22
URL: http://estexx.blogg.se/
Postat av: veronika

han är inte snyyyygg blä hahaha :D

2009-01-17 @ 14:23:11

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0