morgon dagen!

jahap. DÅ ska man ha servering i morgon också. fyfan ja e rädd som in i helvete  90gäster kommer. Fyfan, JA E SÅ NERVÖS reeeedan asså:O omg

haha. Fast det kommer nog gå bra, får jag ju hoppas. HOppas bara ICKET att jag kommer tappa något eller sådär omg. hahaha
ja e så rädd

ja har börjat säga ICKET:O OMG JA VET NT VF

jaja.
men nu ska ja nt skriva mer för ja vet inte vad jag ska skriva, men ja tkr endå om att skriva men de jag skriver är endå icket intressant. men ja vill endå skriva något. titta detta var onödigt.. Men nu ska ja skriva vad som händer efter ja serverat!!

Jag kommer få gå lite tidigare i morgon bara för att ja ska ta tåget till Lund kl 15:27
Så går från parapeten typ kvart i tre eller nått.
Jag ska ta tåget och ja e SJUKT rädd:O jag hatar att åka tåg själv. ja var bara rädd att åka till Bjuv omg:O ja e skit rädd.
jag kommer fan dö:O
Men Felicia ska möta mig i lund så ska hon visa vart ja ska gå när ja ska åka hem på söndag.
haha
Sen ska vi åka in till Sjöbo och gå runt, tre hål i öronen den dagen:D kanske bara, hahah
Sen ska vi någonstans vet ej vart hahah
SÅ jag kommer inte skriva blogg på hela helgen då då. skriver på söndag när jag kommer hem om jag pallar datan då.

men ajja hejdå<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0