Kväll!!

                            HelluHejsan:D
Idag har man varit med Jacke:D Dampet vi hade:D damn de va kul:D
Vi spelade postkodmiljonären på Jackes mobil och vi vann 1000000 kr:D hahhah fast i
spelet då! hahahah Hade varit näääjzzzz om typ man hade vunnit det i verkliga livet:D
haha.
Jag vill nu bara för det:D
Jag vill ha pengar till godis. I morgon
måste ja köpa det! asså åååhh ja har 125 kr men dom måste ja sparar, för ja vet nt om ja ska se sonic syndicate med philip o veronika ja vet nt asså. men ja vill endå. Men är jag redo nästa månad att vara med Philip? asså åååh jag vill träffa honom som fan men vet ej om jag kommer klara av det.
Tror nt de kommer bli av överhuvudtagen- han kankse nt ens får av sina föräldrar.
men om han inte ska dit så måste ja endå spara den 100 lappen bara för ja ska köpa pengar till mitt kort på mobilen.
ja men de kommer ja göra i morgon. Jag ska nog inte se på den konserten ja gillar inte dom så mkt.
Det blir ej av:P hahaha ja vet jag skriver konstigt men jaaa. de e jag de:D konstig. jag e det:D fråga själv mina kompisaR:D hahah

Men i morgon ska ja träffa Jimmie och Karin lite sen ska jag träffa Laura och kanske sova över hos henne:D
måste träffa min bror det är en sak som är säker iallafall. brukar bara träffa honom på helgerna haha.
Dom är upptagna på vardagarna.
Men nu orkar ja nt sitta här med:D hejdå<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0