kväll!

Jag sitter här nu kl e 23:01 typ,
Detta kommer ta lång tid att skriva haha.
Tror jag.
Men de kommer inte bli långt iaf.
Typ folk skriver på msn.
Jag har de skit tråkigt vill sova, vill läsa, men ja orkar nt stänga av min data och gå och sätta mig i min säng.
För lång typ 1 meter men ja ändå. Långt

Jag och Estelle ska börja bli duktigt på Måndag<3
Vi ska sluta äta godis och sånt shit, så vi ska äta nyttigt.
Jag ska gå ner typ 10 kilo, ska väga 55 kilo. Estelle vet jag icke.
Vi ska typ gå mkt, typ, simma de e bra:D och en massa annat. Det e bra, för ja vill faktiskt gå ner i vikt,
klarar inte av att väga så mkt som jag gör nu , ca 66 kilo. för jävla mkt.:O Fet gris.
Men ja, ja e de iaf.
Men hejdå!

Kommentarer
Postat av: veronika

ofta du är fet kvinna! du inbillar dig :S det är bra att vara nyttig, men du är fan INTE fet!

2009-01-29 @ 23:38:30

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0