Fredag den 23 Januari

Idag så serverade ja ett bord med fyra pers:D Fast ja va riktigt nervös, jag skadade när ja bar ut deras förrätt:O GASH!
Jag va sjukt rädd att ja skulle tappa en massa o skit. Fast det gick bra hela vägen förutom min nervösistet!
Typ fick 25 kr dricks:D de e bra för min del
hahahah

Sen typ när mina hade gått så hjälpte ja Johanna & Ronak i kassan:D de va kul. ska stå där någon dag nästa vecka:D

Men sen efter skolan åkte man hem till Estelle o dääckade i hennes säng, sen typ halv 5 tog man bussen ner till stan för att möta Felicia:DDDD
Typ hon kom kl 5 så ja fick vänta 15 mnin i stan , palla,
När hon kom så gick vi o hälsade på Lina,sen åkte vi hem till Jimmie=)
Var där o snackade o ja spelade WII:D
Åkte hem , på bussen så kom de på 3 killar den ena kliade sig i röven MITT framför oss:O äckligt
sen hoppade vi av så när vi kom hem så kokade vi makaroner:D mkt gott. Det var mkt också.. Sen typ fixade ja en bilddagbok till Felicia:D Efter-spel heter hon bli vän/bevaka:D hon e snyggingen<3
Typ nu kollade vi på film och hon gick på dasset, så jag började skriva sen kom hon in ;DDD'
men hejdå:D harenäääjz


Bilden, de va när vi sminkade oss roligt:D hahahaha

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0