Fredag den 16!

                       HejHej!
Idag vaknade man halv tolv genom att inte kunna andas genom näsan överhuvudtaget!
Fatta så jobbigt haha.
plus mamma ringde också. Kunde inte andas. shit så hemskt det var. ja måste andas genom näsan annars e de kört. typ
sprayade nässpray 100522 gånger de täppte nt upp:O
men efter ca 5 min så gjorde det de, men ja va tungen att ligga ner med huvudet uppåt annars rann de ut GHAHAHAHA skämmigt men ja. hahaha
Ja ska till doktorn den 2 feb, hoppas att mamma kan följa med mig, ja vågar nt själv hahahah, ja e rädd för att vara på
sjukhuset helt själv asså. de går nt vara där själv:/
Men när täppan hade släppt så städade ja hela huset eller ja jag dammsugade mitt o hela lägenheten.
Så ska snart damma, men ja orkar nt de e jobbigt hahah e skit trött i hela kroppen.
Men någon gång måste man ju annars börjar man bara nysa en jävla massa. haha
Ajja nu ska ja övergå till städandet.
ps
Jag tror ja ska börja vara mer aktiv här =) så ja läs min blogg. men den kanske nt är alltid intressant men ja hahaha. KOMENTERA asså ja får aldrig komentarer:/ lessen

Kommentarer
Postat av: Estexx^

Jennie städar :O hahaha

Om din mor inte hänger med så gör jag det ;=) <3

2009-01-16 @ 15:39:30
URL: http://estexx.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu ger jag dig en komentar så att du nt ska vara lissen mer :D:D:D:D:D

2009-01-16 @ 23:00:56

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0