asså!

Asså Fan va ni e elaka mot mig:/( hahahahahahah ni komenterar aldrig, läser säkert nt heller
Plus jag vet ja e nt intressant, förlåt mig då!!!


Men asså jag vill ta hål i tungan och i typ örat i den lilla floppen som sitter framför hålet in där man hör!
asså ja vill som fan. hahahaha. Fast tror nt dom gör hål i tungan där jag ska till i morgon i Sjöbo.,
Så blir nog öronen, annars ska ja tungan någon annan dag:D ja tkr de e fedt sexigt pååå tjejer: D
MANNET! dudee! hih;DDD

men asså ja. Adda min msn [email protected]
om ni nt redan har den:p hahaha

Puss och smek<3

Kommentarer
Postat av: Estexx^

HAHAHA

det är så synd om dig ;)

2009-01-29 @ 22:03:11
URL: http://estexx.blogg.se/
Postat av: Sosso

piercing i tungen är fedt sexigt o snyggt! :D

2009-01-29 @ 22:05:27
Postat av: R

Hah Jag lääser Jennie :D:D:D !



Vet du vad :D ?

SNAAAART är det FEEEST :D <33

2009-01-30 @ 22:40:52
URL: http://lodge.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0