27 januari! Hos Estelle:D

Hej!
Jag sitter hemma hos Estelle, vi har köpt glass :D TYp sån tårtglass och det åt vi upp typ typ 5 min hahahahah.. =)
Sen har vi knäck glassen kvar =)

Vi ska se på " the boy in the stripped pyjamas"
shit ja visste nt att den ska gå på bio;p eller ja den går på bio i dk sa min engelska lärare.
Vi läser den på engelskan. Tråkigt att läsa på engelska. haha
ME nu har ja redan sett filmen igår men vill se den igen;D den e skit bra:D grät typ i den, så hemsk:/

De handlar typ om en pojke vars pappa är en soldat åt hitler och sånt.
en massa sånt e de, LADDA NER DEN:D om ni typ gillar sånna filmer.

Men ja :D hahah.


i morgon blir det servering, and me hate it!!
sen på torsdag blir de kassan med JOhanna:D sen servering igen på fredag. ja kommer döö! ESTEEELLLEE:DDD underbarunge<3<3 älskar dig <3<3

Sen fredag ska jag åka till Felicia:D
Typ åka tåget till Lund:O me is very scared. HAHA
Fast Felicia ska möta mig i Lund. Sen tar vi buss till sjöbo och ska typ leta upp ett ställe där ja kan göra nya hål i öronen:D
ska göra Tre nya:DDDD

ska vara där i två timmar, för bussen går halv sju.
Det är Första gången jag någonsin är hemma hos henne:D Fedt najs;D men
ja hejd:D pallar nt skriva mer, men jag vet inte vad ja ska skriva.
men ja har börjat gilla att skriva på ditt tagentbord Estelle:D <3
Det e skönt:DDDD OMG OMG OMG:d
HEJDÅÅ

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0