21 Januari

Hellu!
Idag vaknade man 7 på morgonen men ja snoozade så den ringde typ 8 över tror ja:P hahahha. glömt.
Åkte bussen 07:48 så träffade jag Estelle på busshållsplatsen sen efter typ 3 min så kom Johanna:D
Så vi gick till parapeten:D
Vi hade gäster idag =) haah men bara typ 20 st:O lite de var idag.
Men jag och Estelle satt i kassan idag =)
Det var kul :) Fast i morgon ska jag servera. ja kommer kissa på mig.
Jag hatar att servera, de e jobbigt. asså känns jobbigt. Men ja jag kommer ju klara det men ja är endå rädd!
hahaha. jag vet ja e lite skadad men endå, ja tycker de e så nervöst att bara komma ut med tallrikarna där. tänk om man tappar?
hur skämmigt är nu inte det?
hahahahaha. Men jag ska försöka att inte tappa. ja tkr de e skämmigt att prata med dom som fan:O ajde
hahahaha,.
men nu ska ja inte skriva mer, vet ej va ja ska skriva hahaha.
pusshejs<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0