Tror det är Scarred nu!

Typ yo igen?
Nu tror jag det är Scarred på mtv:D
hoppas det för de e bra, synd om människorna bara.. hha
Men jag funderar också på att stänga av datorn och börja blogga mer men det beror på om jag e trött efter apu:n eller inte, hahaha.
Men ja vill börja skriva det är ändå kul och jag gillar mitt tagent bord men jag vet inte om  jag ska byta tillbaka till mitt platta tangentbord?
haaha, ääähh vilket dilema!
Men de började inte än, scarred då asså.. Det e något fattigt nu på tv:n och jag vet inte hur det helt random kunde komma upp i min hjärna att jag skulle skriva detta!
Men jaja så kan det gå:)
e sugen på en isbit eller nått så nu ska jag gå till köket:)
kysshejs<333


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0