Smooth criminal!

Heellluu =) dirty diana!  va bara tvungen att skriva det pga jag lyssnar på den låten just nu med Michael jackson :) han e bra, :D me like... Typ ja, han var stooor :) älskar låten som jag har som rubrik... trodde alltid han sa "Annie are you walking" fast det säger han inte han säger "Annie are you okey?" Meeeen iaf. Tror snart jag ska kolla på en film som jag har laddat ner, den heter "Adventureland":) Hon som spelar Isabella Swan i twiligt o new moon är med i denna "Adventureland" så de är ju kul o se hur hon är i andra filmer också. Har redan sett en med henne men jag kommer inte ihåg vad den hette faktist. Det var ganska längesen jag såg den, ca ett år. Men nu ska jag dra och se den, vill ju skriva mer men vet inte vad jag ska skriva om. only that i´m the best, sooo fuck the rest:)



Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0