Prutt

JENNIE FES ! Ovanligt? Nej nej verkligen inte. Det är något normalt hon gör hemma hos mig eller när hon är med mig. Hon är knas hela hon jag menar verkligen knas på riktigt. 

HON ÅT MITT GODIS den slynan :O Höhö nej nej jag ville inte ha det. Palla ikke mitt godis som alla äter upp. Det bästa är ju med det är ju att jag inte behöver känna någon ångest eftersom jag har fått allt. 

Nu börjar jag få kramp i mina armar för det är lite jobbigt att ligga på mage och skriva, eller jag menar har kramp från igår. Vad jag gjorde är en hemliiiiis så Jennie va nu tyst ;) 

Nu vill jag se film eller något och döda Kalle på sms ett tag :D 

Have it !

// Estexx

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0