Ny dator!

Hej hej! Idag var man i skolan såg dock på tre filmer idag, lite segt.. Sen efter skolan åkte man på dirren hem till Jimmie, för er som inte vet är det min store bror. Har köpt hans dator eller ex dator haha. Har suttit och meckat lite med den installerat saker och sådana saker. Sen fixade min pappa internet medans jag städade toaletten =) haha de e skit tråkigt, men det måste ju göras enligt min mamma:P Sen när jag var klar med det satte jag mig här och kollade det jag skulle kolla och nu typ ska jag springa in i duschen :) skööönt med en mycket varm dusch :) hihi :D Men vi ses barn :) kysshejs<3333


hahaha en bild från åttan =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättesöt med det långa fina håret

2009-12-18 @ 22:21:27

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0