Nu sitter man här igen!

Asså jag har rutiner jag har när jag sitter vid datorn. Det första jag gör är att logga in på msn, sen kollar jag min bilddagbok och Facebook efter. Sen går jag in och skriver lite här, sedan läser jag vissa bloggar. Sen skriver jag här igen eller så gör jag inte något vettigt. hahah. Det är så varje gång jag sätter igång datorn och börjar använda internet. Konstigt nog så är det så.... Men nu ska jag se på "fullt hus" eller ja efter jag kissat. Har så sjukt tråkigt. Men iaf... Ska kissa nu annars kissar jag väl på mig, konstigt så är jag typ ALLTID kissinödig när jag sitter vid datorn, som jag kommer nog först kolla kända bloggar innan jag ska kissa. Men nu ska jag sluta skriva och do my thing. haha
kysshejs<333


Så hade man håret bara för typ 2 - 3 månadersen. Men ska färga om mitt löshår till den färgen jag har nu, men när jag har fått in lite cash på kortet ;) hahaha

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0