My sister`s keeper! and other things.

Har laddat ner "my sister´s keeper" ska se den idag tror jag, det är Cameron diaz som e en av huvudrollerna:D Jag gillar henne som skådespelare=) Den verkar vara skit bra. Vill verkligen se den idag..
Men nu vet jag inte vad man ska göra. Men en sak vet jag att jag ska få en dator av min bror.  Typ ska hämta den i morgon hemma hos bror =) gott:D sån bra mus är det, plattskärm sån stooor =) oohh gotte.. Jag vill ha en stationär dator. Gillar det mycket mer än bärbar dator! :D Jag ville följa med nu o hämta den men de fick jag inte av mamma för Jimmie sa att jag skulle ta den på bussen men de ville inte mamma för hon trodde jag skulle bli rånad. HAHA
men det är bättre med bil igentligen. Ska ju också lägga över en hel del på min pappas hårddisk. Vill ju ha en hel del saker jag har på datorn som jag vill ha på denna nya =) Som filmer,bilder,musik och sånt. Men det kommer ta aslång tid men skit i det! ahaha. Andreas ska köpa min dator för det e ju synd att kasta en data som fungerar. Men den e lite seg och så men ja han behöver en dator. Han o Jim =)
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så vi får höras  sen :) kysshejs<333

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0