Kärleken vara för evigt, men en tatuering varar 6 månader längre!

Som sagt, jag älskar tatueringar! Asså de e en passion för mig. Asså konst på kroppen de e snyggt. har ju själv tre st har två stjärnor och ett hearta gram. Men ja skulle göra en på mitt lår men ja vet inte om jag ska göra den nu eller i typ april? tror de blir i april. Penga kris just nu. Den jag skulle göra kostar lixom 2000 kr. Så måste ha lite längre att spara. Men snart ska mamma tatuera sig så ska jag följa med, ska fråga om han kan tatuera en streckkod sen under står de 900914 - **** typ eller något sånt. Det e visar ju att de e jag men ja vill ha den i nacken. Så ja:D de kommer ja göra på :)
vill typ också ha en cupcake tatuering, kommer bild på det. Men jag tror jag ångrar mig om jag gör de, men dom e så söta:D

Men ja jag ska ha en streckkod:D hahaha

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0