Jul jul jul jul:D

Hejhej=) Kom hem från Rögle för ca en timme sen eller nått sånt. Kom hem o gick på dass:) ett måste ju. Drack mycket cola:P haha. Sen väl hemma så öppnade man mer presenter från mor o far :)  och såå :) Gött:D nu har man pengar. Men ja behvöer lite mer för att få min tatuering. Men ja får göra den i februari tror jag för att ja har ej 2000 kr nu. Men ja de får gå :) sitter vid datorn nu för att mamma o pappa kollar på en asfattig film med Steven segal. o ja gillar inte honom och filmen verkar vara så dryg... Ska ju kolla på Happy filmer när de e jul inte sånt typ scin-fi skit.... Men isf... och Felicia e hos Jim, nog kul för mig. Men ja, de blir alltid så jag sätter mig vid datorn efter man har öppnat sina presenter pga man dör av tråk annars.. Som när man var liten kunde man ju leka med sina leksaker i 2456247862 åååårr innan man gick o la sig. eller iaf började bli uttråkad på Julafton och nu när man e stor får man ju inga leksaker nu får man ju bara vanliga saker som man typ behöver och de kan man ju inte leka med i 56866335 åår. haha. Men iaf. Nu ska jag typ kolla om jag ska se på en film. sÅ KYSSHEJS<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0