Hemma från praktiken!

hej =)
Idag gick jag upp typ 8 hade skit ont i magen och det har jag fortfarande.
Var på praktiken :) där uppe idag. fick typ göra massa ehm typ gubbasås eller vafan de va
de va med matjesill, ägg, dill, majonäs och rödlök. rätt äckligt. hahaha
men iaf. Efter jag varit där uppe så fick jag gå ner o då va kl typ 4, städade o så där nere fick sluta lite efter 5.

När jag var på väg till bussen så var det två tjej poliser på häst. så kom det fram en man som sa att det var skit coolt med poliser på hästar å sånt. hahah äeh rolig människa...
men sen kom jag hem o nu sitter ja bara här med skit ont i magen. Ska ändå gå till praktiken i morgon, ska ju vara där nere med becky=)
Anna sluta på fredag;(((( neeej, korv barn..
Kommer ju sakna henne, men tur har man hennes nummer så man kan ju kanske träffas utanför praktik/skola.

Men nu sitter jag bara o sjunger på
Escape the fate  - ashely:)
låt kommer upp :D


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0