Endless Dark!

Hej! :)
Idag slutade man skolan som ni kanske har läst i inlägget innan denna. Idag var vi i stan från typ 11 till fem eller nått:P hahah hemskt länge! Men ja, jag vill ut i snön asså! har så sjukt tråkigt. Alex följ med mig? eheh. Men tror inte det blir av faktist, för han e segade barnet:P haha ja har ont i min vänstra lins men skit i det, ja ska ha i dom ändå för mina glasögon e helt repiga ser knappt något. Måste fan ha nya brills.. hahaha.. hemskt annars.. Men ja:D jag vet faktist inte vad ja ska skriva här. Tyyppp snart adept? eller ja inte snart 21 januari.. haha längtar som en get:D det e ju skit kul på konserter=) och de e snart julafton:D o nyår:P hahaha men ja skriver bara trams så ska inte skriva mer. så vi hörs i think.. jadå :D kysshejs<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0