Dagen typ:D

Hejhej:D

Idag har man varit på praktiken =) Jobbade med Rebbecca idag och hon skrev " Rebbecca äger mig! " på min arm, kanske stämmer i köket men inte annars... haha.. Awh hon skrikade detta till Andre på sms-- Vill du ha jennies mob nummer? Han bara - ja varför inte, då kan jag ju ringa henne om hon vill komma på min inflyttningsfest. hahaha ähe dom e roliga. sen skämdes han när han kom till praktiken vid fem, haha men de gjorde jag också.. Men ja... ska jobba med honom i morgon och han kommer tvinga mig att ta kassan, jävla nisse... han e najs:D men iaf... Han gillar inte kassan så jag kommer väl få vara där. Men de e roligt :) hahaa.. eller ja när man fattar vad folket säger. För de kom en dansk gubbe och jag fattade inte ett skit, de va helt sjukt. han sa spaggetti bolognese men jag fattade inte. hahha Men sen gjorde jag :) gött..
Men nu har jag kommit hem iaf och jag ska städa klart på mitt rum har redan städat lite. Måste verkligen daammmsuga under sängen hahahaha. Meeeen kyssshejs<333





Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0