Bury me deep inside

Hejhej! :D
idag e det torsdag, skulle skriva torsdag men först blev det trosdag. HAHA sjuk.
Men jag mår inte bra, har ont i magen och mår illa. Var så igår också. Jobbigt som fan!
praktik i morgon, hoppas jag mår bättre.
Min mage dör saaaaktaaaaa....
Men idag har jag varit där. Har varit i Bistron idag :)
Med Rebecca, jag har stått i kassan lite och gjort mat i öppet kök :) fett najs :D
Det e lite läskigt att stå i kassan men de fungerar ändå :) yääää biaaattcccchhhh ;)

Men nu ska jag duscha, för Felicia e klar:)
Egentligen får man inte duscha pga det är en jättestor läka här i Helsingborg.
Typ man får inte dricka det heller och de kan ta slut.
Typ finns inte så mycket varmvatten sa Felicia nyss. så de kommer väl vara kallt nu när jag
ska duscha...
Det är inte drickbart pga det kan vara förorenat. icke bra icke bra.
men nu ska jag dra, och duscha tror jag skriver sen :) kyss


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0