Avatar igår på bio:D

Hejhej!
Igår var jag och Charlotte och såg Avatar:D den var faktist riktigt bra! älska den asså. Måste fan bara se den igen, jag fastnade verkligen för den filmen. HAHA.:D men den e värd att se, så se den =) Verkligen Daaamn. haha. Väl inne på bion, skulle gå till våra platser, så va det en idiot som satt där som man skulle gå förbi då. Så flytta saken inte på sig??!?! vafaaan. ja  bara - kan du vara snäll o flytta dig? så sneade idioten som fan. ja bara - IDAG typ. Så flytta den på sig. Sicken efterbliven sak Damn..  orkar inte med sådana människor i mitt liv asså. Dom kan blup iväg :D Thanks :D Men när bio:n var slut gick vi till busshållsplatsen så kolla vi när bussen skulle gå.  3 över. men kom den? NEEJ!  Så kollade charlotte igen så stod det att den bara gick på fredagar efter tolv. Vaddå riktigt iriterrande! Så ringde hon sin far så kom han o hämta oss. Men medans vi väntade hade vi lite roligt med min kamera. Video och bilder. Men bara för min mobil suger riktigt rejält så fick jag inte med en usb sladd. Så ni kommer ej få se de bilderna eller videona:( men jaja... Så får välla fixa det då :) men nu ska ja äta. Kysshejs<3




Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0