Thats just PERFEKT!!!

Ni fattar nt min kväll:O ja orkar nt mer
ni läste om de innan?
och nu händer detta, mina byxor fastnade i hjulet på min dator stol
sen skulle ja ta bort benet så lossnade  byxorna så ja flög RAKT in med foten in i databordet! och de började värka:O
sen hände de dära med skalen:O och sen gick jag o Estelle till köket för att göra mackor så sa ja till henne schh
se går ja rakt in i tavlan som hänger på väggen! KAN DE BLIR MER LYCKAT!!! näee de händer mer,
vi kommer in i köket stänger dörren och asgarvar måste va tysta!!!
sen bredde vi klart mackorna o allt, och ja trodde ALLT skulle gå bra när vi skulle gå tillbaka till mitt rum! men så blev de ju inte , blir aldrig som man tänkt sig i mörkret i ett kök... släckte lampan och stängde dörren, skulle gå tillbaka till min macka o hämta den, men de e en som står i vägen JO FISKEN ESTELLE. så slog jag hennes macka på hennes tröja!
så hon fick tvätta av kletet från leverpastjejen hahahahahahahahha. de va skit kul! garvade som en get inne på mitt rum:o
men hoppas nt mer händer nu:O hahahahah.
ajja kyssarhejs<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0