Tisdag!

Det var skola, kul som vanligt.
hade typ nått sånt där om valen till trean:P ja ska välja kall och varm kök:D
hehe=) sen efter skola stack man hem och typ gick ut o lekte med Angelica.
Vi gick till affären och köpte ägg, margarin, nån krydda, sylt!:D
 vi skulle också lämna nått på post lådan, men när vi nästan var hemma hos mig så sa angelica du har glömt lägga på de du skulle lägga på brevlådan. jag bara åååhhh:O hahah
och typ vi gick till en annan brevlåda när vi hade varit hemma hos mig. sen gick vi hem till Angelica och gjorde pannkakor:D sepe gott=) fast hon hade bara grilljärn. alltså inget stekjärn:O hahaha och de funkade inte så bra så vill du veta vad vi använde? hhaha
joo en kastrull:D hahahahha men det gick, men dom blev små. hahah men bom blev goda:D haha
sen satt vi och åt och så där:P sen kollade vi på bilder på oss två när vi var små:P
skit roliga:P sen typ lookaaade vi på tv:D mysigt. sen kom hennes man Anki =) fast typ när han kom var jag tvungen att gå =/ synd, men ja:D hahaha me ja:D ja e rolig vet ente va ja ska skriva nu :P palla:D sexigt:D ja e knas:D Tjarå!

Kommentarer
Postat av: jaqueline

hahaha ni är sjuka ju :p



Har du något pinsamt sexminne som du vill dela med dig av? ;) Lite sex snack på min blogg.

Kram!

2009-04-22 @ 20:48:07
URL: http://jaqlins.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0