Stan 3 April!

Skolan var ju sådär idag, typ kolla en sepe dålig film på näringslära om fetter:O äcklig. fyfan säger jag bara. ska ente äta mer fett:o mc donalds och sånt. HEJDÅ!! eller ja det säger jag nu men ja kommer fan göra det ändå! jag känner mig själv:P sepe :D men de e najs... Typ efter skolan så gick jag, johanna och Berlina till stan. köpte glass på mc donalds. sen typ köpte johanna en töjning till sitt öra =) fejk men ändå hahah. Jacke kom som planerat sen så skulle Johanna sätta på den men Så typ var de en kula man skulle sätta fast så att den ente åkte av. men  ja. Tappade kulan, fyfan. johanna böla nästan fan:O hahahah. synd om henne. vi letade och letade. men sen hittade jag den:D så bäst=) sen satte hon på sig den.. ha. Efter Johanna satt på sig sen, så gick vi fyra barn till HM och jacke handlade ett rosa nagellack:D sen gick vi till skejt parken och satte oss på den feta statyn. Men johanna gick och mötte sin syrra=) sen kom dom två igen. längesen man såg lotta. HEJ LOTTA! haha.. Vi satt där ett tag =) och sen gick jag o jacke till hm igen haha och sen gina =) på hm köpte jacke en tröja:D och på gina såg hon ett par jeans som hon ska köpa i morgon. får nog dra tidigt annars e de nog försent, för de fanns bara en av hennes storlek kvar:/ hoppas den finns kvar. För hon vill verkligen ha dom jeansen. sepe fina är dom =) satt snyggt:D sen åkte vi hem från stan. sepe fint  väder ÄLSKA! så gick vi till kometen och köpte glass, ballerina och chips =) jag. och hon köpte chips, choklad och en cola:D så kollade vi på rädda willy. så längsen man såg den mannet:D men nu orkar jag inte sitta här och skriva mer:D men vi hörs. kyssar<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0