Jag + Angelica + Andreas + väla = Greaaat:D

Mötte upp Angelica idag=) gick runt o snackade och lite så =)
sen mötte vi upp Andreas och åkte till Väla =) Andreas skulle köpa en ny töjning och två tunnlar:p
fyfan så ont säger jag bara:O jag vill ente vågat harre gud nej:O ajde synd

MEN JA E DEN KLANTIGASTE SOM FINNS!!!!! DE MÄRKTES NYSS!
I mina brallor finns det typ hänglsen på. så satt ja med kors med benen så satt ena foten fast i ena hängslet så skulle ja ställa mig upp så trillade jag:o fyfan aaaaaj. mitt ben o min hand:O men de e snyggt.
fyfan va de gjorde ont. kommer fan få ett blåmärke på mitt ben:O jag lovar. 
redan ett märke:O snyggt. palla mitt liv asså!
även om ja gillart:P men asså jaa ja e sjuk palla mig:P


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0